Kit Digital #AceleraPyme

SSI t’ajuda en la digitalització del teu negoci, ara també gràcies al Kit Digital del Govern d’Espanya.

kit digital acelerapyme

Suma’t a la digitalització amb el Kit Digital d’ #AceleraPyme

A SSI ens hem proposat ajudar en la digitalització de les empreses de la província de Barcelona. Ara, com a Agent Digitalitzador Autoritzat pel Govern d’Espanya, podem invertir els fins a 12.000 € que tens a la teva disposició per a aquest propòsit.

Què és el Kit Digital?

El Kit Digital és una iniciativa del Govern d’Espanya, que té com a objectiu subvencionar la implantació de solucions digitals disponibles en el mercat per a aconseguir un avanç significatiu en el nivell de maduresa digital.

Dins de l’Agenda Espanya Digital 2025, el pla Kit Digital és una estratègia destinada a impulsar el procés de transformació digital del país. Per descomptat, es marca entre les seves prioritats la digitalització de les pimes.

La injecció de fons europeus a través del Mecanisme de Recuperació i Resiliència, permet posar en marxa accions concretes per a aconseguir aquest objectiu.

El finançament de les ajudes s’efectua amb fons del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència d’Espanya, finançat pel Pla europeu Next Generation EU.

A qui va dirigit?

Les solucions digitals que proporciona el Kit Digital estan orientades a les necessitats de les petites empreses, microempreses i treballadors autònoms, que pertanyin a qualsevol sector o tipologia de negoci.

Requisits del Kit Digital

  • Ser una petita empresa, microempresa o autònom (entre 1 i 49 treballadors).
  • Estar registrat en AceleraPyme i realitzar el test digital a la teva empresa (t’ho expliquem detalladament en la part final d’aquesta pàgina on et deixem els enllaços necessaris).
  • Una vegada concedida l’ajuda, tindràs 6 mesos per a gastar-la en fins a 5 serveis d’1 any de durada.
  • La subvenció cobreix fins al 100% del cost dels serveis.
  • La subvenció serà inferior al cost mínim d’implantar el paquet.
  • El bonus serà d’un màxim de 12.000 €.
  • Complir els límits financers i efectius que defineixen les categories d’empreses.
  • Estar en situació d’alta i tenir l’antiguitat mínima que s’estableix per convocatòria.
  • Estar al corrent de les obligacions tributàries i enfront de la Seguretat Social.
  • No estar subjecte a una ordre de recuperació pendent de la Comissió Europea que hagi declarat una ajuda il·legal i incompatible amb el mercat comú.
  • No incórrer en cap de les prohibicions previstes en l’article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
  • No superar el límit d’ajudes mínimes (de petita quantia).

Terminis i formalització del Kit Digital

El procés per a formalitzar-lo és bastant fàcil. A més, el pes de la gestió la portarà l’agent digitalitzador en la seva majoria una vegada que el client el triï per al propòsit.

Així seria el procés:

  • En el termini de presentació de sol·licituds, que serà de 3 mesos des de la publicació de la corresponent convocatòria o fins a l’esgotament del crèdit pressupostari, l’interessat haurà de sol·licitar la solució digital en AceleraPyme amb l’agent que consideri.
  • L’agent i el negoci signen l’Acord de Prestació de Solucions de Digitalització ajustant-se als requisits i en un termini màxim de 6 mesos.
  • La prestació de Solucions de Digitalització per l’Agent Digitalitzador Adherit es realitzarà en dues fases. Una primera fase amb un termini màxim de 3 mesos que comença amb la validació de l’Acord de Prestació de Solucions de Digitalització.
    • Durant la primera fase haurà d’executar-se la instal·lació, i desenvolupament en el seu cas, de la solució, així com el pagament (de les despeses no subvencionables com l’IVA) de la factura emesa per l’Agent Digitalitzador Adherit. Es procediria amb el primer pagament per part de l’administració a l’Agent.
    • Una segona fase, amb un termini de 12 mesos, a computar des de la data d’emissió de la factura en la fase anterior.
  • Quan l’Agent Digitalitzador hagi implementat la solució presentarà el justificant de conformitat del servei en nom del beneficiari.
  • Una vegada estigui conforme el beneficiari amb la solució i sigui verificat es farà el segon pagament de la subvenció a l’Agent Digitalitzador.

Veure la publicació al BOE

Sol·licita informació

Sol·licita informació sobre el Kit Digital per a empreses a Barcelona i compta amb SSI.

* Camps obligatoris

New Field

New Field

Informació bàsica sobre Protecció de Dades || Responsable: SUPORT DE SISTEMES INFORMÀTICS, S.L. | Finalitat: resposta a la teva sol·licitud de informació i/o enviament de comunicacions informatives i/o comercials. | Legitimació: consentiment del interessat. | Destinatari principal: SUPORT DE SISTEMES INFORMÀTICS, S.L. Tercers: Acumbamail, com a plataforma d'enviament de butlletins informatius i comercials. | Drets: rectificació, portabilitat, cancelació, oposició i oblit. | Informació addicional: consulta la nostra política de privacitat.

Tipus de beneficiaris del Kit Digital

Pimes i autònoms d’entre 1 i 49 treballadors són els possibles beneficiaris del Kit Digital. Per descomptat, sempre que es compleixin els requisits marcats pel Govern. Les empreses, formalment, es dividiran en 3 segments:

Segment I
12.000 €

Empreses d’entre 10 i menys de 50 empleats.

Segment II
6.000 €

Empreses d’entre 3 i menys de 10 empleats.

Segment III
6.000 €

Autònoms i empreses d’entre 1 i menys de 3 empleats.

Les empreses d’aquests 3 segments podran rebre fins a un màxim de 12.000 € en ajudes. Òbviament, hauran d’utilitzar-les per a la digitalització dels seus negocis triant les solucions digitalitzadores del Kit Digital que millor s’adaptin a les seves necessitats.

Per a poder accedir al Kit Digital hauran de fer-lo a través d’un o diversos agents digitalitzadors que podran trobar en la pàgina web de AceleraPyme. Això últim és important perquè les empreses digitalitzadores són les que acompanyaran en tot el procés de sol·licitud a les empreses.

Import bonificat dels serveis

SERVEI DE DIGITALITZACIÓ IMPORT DEL BONUS
  Segment III
(0-2 empleats)
Segment II
(3-9 empleats)
Segment I
(10-49 empleats)
Gestió de clients i/o proveïdors 2.000 €
(inclou 1 usuari)
2.000 €
(inclou 1 usuari)
4.000 €
(inclou 3 usuaris)
BI i analítica 1.500 €
(inclou 1 usuari)
2.000 €
(inclou 1 usuari)
4.000 €
(inclou 3 usuaris)
Gestió de processos 500 €
(inclou 1 usuari)
2.000 €
(inclou 3 usuaris)
6.000 €
(inclou 10 usuaris)
Factura electrònica 500 €
(inclou 1 usuari)
1.000 €
(inclou 3 usuaris)
1.000 €
(inclou 3 usuaris)
Serveis d’oficina virtual 250 € / usuari
(inclou 2 usuaris)
250 € / usuari
(inclou 9 usuaris)
250 € / usuari
(inclou 48 usuaris)
Comunicacions segures 125 € / usuari
(inclou 2 usuaris)
125 € / usuari
(inclou 9 usuaris)
125 € / usuari
(inclou 48 usuaris)
Ciberseguretat 125 € / usuari
(inclou 2 dispositius)
125 € / usuari
(inclou 9 dispositius)
125 € / usuari
(inclou 48 dispositius)

Solucions digitals incloses en el bonus Kit Digital

Gestió de clients (fins a 4.000 €)

La implementació d’un CRM (recursos per a la gestió de clients) és fonamental per a tota empresa. És la manera d’organitzar i gestionar leads, clients, proveïdors, competidors, etc. Sempre d’una forma professional i en funció de les necessitats de la teva empresa.

Els nostres consultors es faran càrrec de tot el teu projecte i t’ajudaran a implementar la solució que millor s’adapti a les teves necessitats a un cost de 75 € l’hora. Estimant que un projecte d’implementació de CRM oscil·la entre les 50 i les 100 hores, parlaríem d’una inversió d’entre 3.750 i 7.500 €.

BI i analítica (fins a 4.000 €)

T’ajudem a implementar Microsoft Power BI per a millorar la teva presa de decisions a partir de dades reals.

  • Integració de múltiples plataformes de dades.
  • Creació de les relacions entre taules i les mètriques d’anàlisis.
  • Disseny dels informes adaptats a les teves necessitats de gestió.
  • Possibilitat d’automatitzar l’enviament de reportis a múltiples dispositius (mòbils, tauletes, ordinadors).
  • T’acompanyem des de la fase d’estudi fins a la implantació de la solució i el posterior manteniment d’aquesta.

La fase d’anàlisi preliminar té un cost aproximat entre els 500 i els 3.000 €. I, el preu de la fase d’implementació pot oscil·lar entre els 2.500 i els 12.000 €.

Aquests preus no inclouen les tarifes de connexió de Microsoft.

Serveis d'oficina virtual (fins a 12.000 €)

Configurem i sincronitzem amb Office365 i Azure tota la teva infraestructura perquè la teva oficina aquesta sempre disponible estiguis on estiguis.

Podràs accedir al teu correu, dades, programa de gestió, etc. Així com comunicar-te amb l’equip de la teva empresa a través de les eines de Microsoft en el núvol. Tot amb el sistema de doble autenticació MFA configurat.

Traslladem els teus servidors físics a màquines virtuals per a una millor gestió i control de la infraestructura.

Gestió de processos (fins a 6.000 €)

A SSI sabem de la importància de disposar del programari adequat per a optimitzar la teva organització. Per això, disposem d’un servei de consultoria de processos que permet maximitzar la posada en marxa de l’aplicació que la teva decideixis a un cost de 75 € per hora de consultor.
 

A més, tenim acords de distribució de programari ERP: emissió d’ofertes fins a la facturació i el cobrament de clients, la gestió de compres, control d’inventari, confecció i presentació d’impostos i mòdul de reporting personalitzable.

Les solucions ERP tenen un preu a partir 45 € per usuari i mes, en funció de la llicència seleccionada.

Una vegada decidida la solució, posem a la teva disposició el nostre equip d’implementació per a ajudar-te en la migració de dades i la formació a usuaris.

El cost d’implementació sol oscil·lar entre els 1.500 i els 12.000 € en funció de la grandària de la teva empresa.

Comunicacions segures (fins a 6.000 €)

Instal·lem i configurem el teu firewall perquè la xarxa interna de la teva empresa aquest segura i lliure d’atacs donis d’exterior. Accessos per VPN, TS, HTTPS, etc.

Controla tot el que passa en la teva xarxa, habilita el trànsit de la teva xarxa cap a internet amb seguretat, connecta’t donis de qualsevol lloc a la teva oficina com si estiguessis físicament en ella.

Tot això complint amb les normatives i estàndards de seguretat més exigents del mercat.

Aquesta solució té cost d’entre 1.500 i 6.000 €.

Ciberseguretat (fins a 6.000 €)

  • Formem a l’equip de la teva empresa perquè treballin de manera segura amb les dades digitals.
  • Analitzem si la informació digital de la teva empresa està ben protegida i si els protocols d’accés a ella són segurs.
  • T’ajudem a aplicar les correccions necessàries perquè les teves dades estiguin a resguard de qualsevol atac intern o extern.
  • Implantem metodologia de còpia de seguretat basada en la norma ISO 27001.

Aquesta solució té cost d’entre 1.500 i 6.000 €.

Realitza el Test d’Autodiagnòstic

Accedir a Kit Digital

Accedeix a la web de Kit Digital per a comprovar si reuneixes els requisits per a sol·licitar la subvenció.

Compleixes els requisits?

Una vegada que t’hagis donat d’alta, torna i contacta amb nosaltres directament indicant que tens ja el diagnòstic i estàs a l’espera del Bo Digital i que desitges que te’l gestionem nosaltres. Et recordem que SSI només treballa el Kit Digital per a empreses de Barcelona província. Així garantim el millor servei al client en el nostre àrea d’actuació.

Kit Digital Barcelona